June 2014

book list

27. june 2014 at 9:51 | Danielle
Milujem knihy! A toto je moja púť s nimi...

je to tam!

24. june 2014 at 14:52 | Danielle |  lady danielle
Je to tam priatelia! Je to oficiálne, idem na vysokú! Včera mi prišla pošta, celá som skákala od radosti. Obálka hrubá ako neviem čo - asi 6 papierov v nej. Z toho hneď prvý mi oznámil radostnú novinu, že ma ako uchádzačku o štúdium masmediálnej komunikácie prijímajú na tento odbor, a čo všetko vyplýva zo zákona...blablabla. Ďalej som dostala pokyny, čo všetko mám doniesť na zápis a potom samé vyplňovačky dotazníkov na internát, na kartu a tak ďalej. Dúfam, že internát dostanem, lebo ak nie, začína sa pátranie po privátoch :)

hello summer

21. june 2014 at 20:42 | Danielle |  lady danielle
Přátelé, dnes sme s plnou platnosťou mali tú česť privítať prvý letný deň! Som plná optimizmu a radosti. Nemôžem síce povedať, že by cez deň bolo 30+ stupňov (tie som si užila asi tak týždeň dozadu), ale prichádza leto a s otvorenou náručou na nás čaká a kričí, aby sme si ho užili najviac, ako sa len dá. Mnoho ľudí si práve v tomto období dáva predsavzatia na leto - akýsi cieľ, ktorý chcú zdolať. Mojou letnou výzvou sú na prvom mieste knihy - chcem ich prečítať čo najviac. Za posledný rok som v ruke nedržala ani jednu a chýba mi to. Teraz mám konečne šancu, a hlavne čas, sa do nich s radosťou zahĺbiť.

späť z výletu

16. june 2014 at 11:27 | Danielle |  lady danielle
Tak som späť, kamaráti moji. Týždeň som sa neozvala, ale už som doma a mám čas. Posledných 7 dní bolo pre mňa dosť hektických, pretože som sa túlala kade tade. Hneď v pondelok som si odbehla do Trnavy pozrieť s kamarátkou našu skvelú tetu, aby sme jej spravili radosť. Večer sme boli v kine na Maleficent (odporúčam, veľmi dobrý film) a potom sme si išli pozrieť krásy mesta. Majú úžasné fontány! No a potom sme sa navyprávali dlho do noci. Na druhý deň sme len oddychovali a doslova nič nerobili. V pyžame sme boli až do chvíle, kým sme nemuseli ísť na vlak. A asi prvýkrát v histórii sa stalo, že sme na stanici boli o 10 minút skôr. Konečne som nestresovala! A cesta vlakom bola ako vždy plná zábavy :)

cyklotúra

8. june 2014 at 17:19 | Danielle |  lady danielle
Moji milovaní! Prajem vám krásne popoludnie, plné tepla a neodmysliteľného potu :) Keďže dnes je tak neskutočne krásne, vybrala som sa s ocinom na cyklotúru. Teda, vymyslela som si to už včera, čiže dnes som to už iba s radosťou zrealizovala. Konečne po tých prepršaných a chladných dňoch sme mohli vyraziť na bicykle. Vlastne, konečne som nebola lenivá a chcelo sa mi podniknúť niečo viac dobrodružné. Vybrali sme sa teda na hrad u nás v meste. Lepšie povedané, na zrúcaninu hradu, ktorá je jednou z mnohých pamiatok veľmi navštevovaná.